Arkadaşlar 18 günlük bebeğim var. Sancısı varmı yokmu nasıl anlayacağım çocuk sürekli memede kalıp uyumak istiyor bıraktığım an ağlıyor gazınıda çıkartıyorum ama ağlıyor. Kucağımda memede uyurken bir sorun yok. Sırf gazı vardır diye metsil Damla aldım eczaneden onuda ne kadar kullanacağımı yazmamışlar eve gelince farkettim. Versem zararı olurmu rahatlatır mı ya da 😔 ne yapacağımı bilemiyorum altımı battı, açmı, gazımı var diye düşünmekten kafayı yiycem