EsraPeh Merhaba 13. Haftanın 3 günü falan cinsiyet belli olur mu doktor tahmini olarak bir şey söyledi ama
Srp53 EsraPeh bana 12. Hafta söylemişlerdi değişmedi. Erkekse daha net belli ediyor genelde de değişmiyor.
Lunapark EsraPeh benim 13+6 da net belliydi.bebeğin pozisyonuna ve makineye göre belli oluyor olabilir.erkek bebekti bu arada çok net göstermişti kendini 🥰
annembebegim EsraPeh Doktorum 11 haftada büyük ihtimalle kız dedi, 13 haftada yüzde yüz kız dedi, yani belli oluyor
EsraPeh Srp53 amin hepimiz halkında evet genelde o haftaların daha sağlıklı olduğunu söylüyorlar netlik olarak
Srp53 esca344 ya bence doktorun tecrübesi ve kullandığı alet de önemli dediğim gibi benim değişmedi. Bazen klitorisi falan benzetebiliyorlar. Benim kuzenime kız demişlerdi doğurana kadar. Bi çıktı erkek 😆böyle şoklar da yaşanıyor 😆
Rmy1002 esca344 pipi dediği görüntü elimizde var mı 😂 bana da 13de erkek dedi pipi de gördük bir oğlum var kız hissediyordum 😂
EsraPeh Srp53 açıkcası biraz bende bundan çekiniyorum 😂Hani cinsiyeti belli olmadan bişeyler almak istemedim sonra bir süpriz olmasın 🫢
Srp53 EsraPeh birkaç doktora sorarsın ben 5 ayrı doktora sordum hepsi erkek deyince başladım alışverişe zaten başka bir şey beklemiyordum belliydi yani her kontrolde ortaya koyuyordu 😆
EsraPeh annembebegim umarım olur açıkcası gönlümde yatan da kız olması ama bu ara cok görüyorum sonradan değişti gibi şeyler o yüzden
esca344 petronix aynen kayboldu meğer ilk zamanlar kızlarda da öyle çıkıntı olup sonra kayboluyormus bazı doktorlar işte bu yüzden inatla bekletiyor söylemiyor acele etmiyor