Sadelikveben-56 benim bebeğim de çok kusuyordu fazla yiyormuş.nerden anladık yeme miktarını kendisi ayarlamaya başladıktan sonra kusması bitmişti🥰 her bebekte aynı olmayabilir ama bizim öyleydi.mesela mama verirken hep bitirirdi.ama 4-5 aydan sonra fazlasısını içmiyordu ve kusması da bitmişti böylece.umarım sizin de sağlıkla ilgili değildir böyle birseydir.arkadaşların da fikirleri var mesela gazdan da oluyormuş,bilmşyordum çünkü biz hep gazını çıkarıyorduk ama yeterli değil miydi acaba. belki bizimki de gaz sebebiyleydi, gaz çıkarmayı öğrenince bitmişti belki kusmaları,bilemedim şimdi 🥹