esca344 zlemceylan yuzde 51 mi yani hiç demese daha iyiydi 1 ihtimal vermiş 😂 bana yüzde yüz demişti gerçi yanlış çıktı haftanız erken 15-16 yo bekleyin bu arada bana kız gibi geldi 🌸🫢
Denizlina09 zlemceylan ya maşallah sizi lekelenme postlarınızdan hatırlıyorum, nasıl gidiyor gebeliğiniz bu arada cinsiyetten hiç anlamıyorum malesef :D
zlemceylan esca344 12+3 günlük şu an tahminde bulundu ama hazırlık yapmayın diye de uyardı zaten 3 hafta sonra netleşir kesin dedi
esca344 zlemceylan seninki en azından kesin konuşmamış canım bana yüzde yüz erkek dedi 12de 🫢🫢 sonra 16da kontrolde kız oldu 😂🌸
zlemceylan Denizlina09 evet çok şükür lekelenme geçti önceden oluşan kanama alanından oluşan lekelenme olduğunu söyledi doktor şu an her şey yolunda 🥰
zlemceylan Masal7778 doktor da ihtimal olarak düşük söyledi ama nedense en başından beri içimde hep kız hissediyordum
zlemceylan Eslem2112 yaaa benimde içimden geçen normalde kızdı doktorun söylediği oranda kesin bir sonuç değil 😃🥰
Kubraylvc Kuzum kocaman olmuş ya zaman nasıl geçmiş maşallah 🤩 banada 12 haftada direk net erkek dedi bacakları açmıştı sıpa detaylı ultrasonda net belli oldu 🫣
zlemceylan Kubraylvc evet büyüdüükk bayağııı valla öyle böyle geçti şükür 🥰❤️ sen nasılsın bu arada her şey yolunda mııı benim ki uyuyordu bir de uyandıramadı doktor hareketlenmedi 😃
zlemceylan Rabiul yaa inşallaahh hayırlısıyla içimden geçen de aslında o sağlıklı olsun da nasipse önemli olan o 🥰🙏🏼
Denizlina09 zlemceylan çok sevindim benimde geçti çok şükür pazartesi randevum var 10+3 falan olcam daha tahmin yapmaz herhalde çok küçük diye ama sizin tahmin de komikmiş 51 e 49 :D allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin de erkek kız ne fark eder bizlere :)
Masal7778 zlemceylan haftası çok küçük canım net belli olmaz bana detayliya kadar profesörler bile kız dedi detaylı da perinatolojiye erkek olduğunu öğrendik yanılıyorlar
Kubraylvc zlemceylan biz ilerledikçe ağırlaşıyoruz yada bana öyle geliyor zor geçiyor 🤣23 haftamız bitti kuzum
zlemceylan esca344 aaa hazırlık yapmış mıydınız peki bize hazırlık yapmayın şu an dedi 15. Haftada kesin görelim dedi 🥰
esca344 zlemceylan ben yapmadım ama doktor o kadar emindi ki söylemeden önce parti yapacaksan kağıda yazalım dedi hatta ben de kesin mi diyince yüzde yüz evet dedi doktorum da çok tercih edilen doçent bi doktor 😂 sonra kendi de şok oldu zaten sonuç olarak 16da kesin kız oldugunu öğrendik 🌸
zlemceylan esca344 bence o haftalarda erkek bebek göstermediği sürece kesin denilmemeli bizim doktor da açık açık söyledi hazırlık yapmayın şu an diye daha siz şu an kaç haftalıksınız 🥰
Reyhan-28 Bana da 12 . Haftada %70 kız dedi 13. Haftada özele gittik o da aynı tahminde bulundu 15. Haftada tekrar gittiğimizde %80 kız dedi. Değişir mi kızlar bundan sonra acaba kiyafet felan almak istiyorum ama pek de güvenemiyorum değişir mi diye
zlemceylan Reyhan-28 16. Haftada net görünüyor diye biliyorum en başından beri size kız denilmiş ve oranda yüksek ❤️