Cigdem1010 Ya normal de ağda yapıyorum ama bu seferlik ya da bi seferligine kremle aldım zararı olur mu ya da kullanan var mı tüy dökücü kremi?
zgeGen Cigdem1010 benim arkadaş son haftalarda hep kullanmış ama içine kaçırmadan üstten üstten almışbişey olmadı bebek sapa sağlam maaşallah 9 aylık oldu bende ağda yapamıyorum ancak tüğ dökücü yerine jilet tercih ediyorum
Seyyyma7 Cigdem1010 Canım tüy dökücü kremlerin kullanılması önerilmiyor doktoruna sorabilirsin. Zararlı normal de de zararlı o kremler zaten
Cigdem1010 zgeGen bende bir seferlik oldu mecburiyetten oda yoksa ağda yapıyorum yani inşallah bişey olmaz evham yaptim iyicebende 2 dakika durdurdum yıkadım hemen
Ecrinefe Jilet venüs var kullnıyorum mecburiyetten ama memnunum diğer jiletler gibi hemen cikarmiyo ve çok kullanışlı kesmiyo kanatmiyo