1159098263 Kızlar doğum egzersizi yapamıyorum mesela çömelerek oturtup kalkıyorum ama çok zorlanıyorum acaba doğum olacak diye mi yoksa…?
Uykusuzz_koala 1159098263 bende yapamıyorum geri kalkamıyprum. Biri olmadan yerlerde debeleniyorum. Of bel ağrısı bir yerden zaten
Mrvsmt2502 1159098263 devamlı egzergiz yapmıyorsanız başta zorlanırsınız hiç squat yapmamış biri 1 2 squatta bile zorlanır
Uykusuzz_koala Hilal-nil aaa öyle mi ? Ya galiba bu olayda nefes egzersizi önemli olan. Benim gördüğüm hep nefes alışverişi kolay yaparsan oluyor gibi
Uykusuzz_koala Hilal-nil aaa öyle mi ? Ya galiba bu olayda nefes egzersizi önemli olan. Benim gördüğüm hep nefes alışverişi kolay yaparsan oluyor gibi
akidesekeri Hilal-nil doğum odasında pilates topu oluyor. Ayrıca doğum odasında TV da izleyebileceğiniz egzersizler var. Rahim kaslardan oluşan bir organken bunu söylemiş olmanız garip. Bebeğin makat gelişine müdahale edilemiyor olabilir dönmesi zordur kanala girmiştir falan filan diye. Ama egzersizi yabana atmayın derim
Mrvsmt2502 Uykusuzz_koala ay hayır tabiki kaslarınız güçlü olursa bebeği güçlü ittirirsiniz. Hareket etmek açılmayıda hızlandırır, ağrınız varken hareket eder spro yaparsanız ağrıyıda daha az hissedersiniz
Hilal-nil Uykusuzz_koala benim arkadaşım 9 ay boyunca sürekli spor yaptım kendisinin de spor salonu var zaten ona rağmen sezeryan oldu bebeğin gelişi ile alakalı bir durum diye düşünüyorum
GulsenUlu Hilal-nil sadece boyle dusunmeyin, dogum sonrasi ayaga kalkmak ve toparlanmak icin de egzersiz onemli. Dogum sekli ne olursa olsun hareket lazim. Odem azaltmak, kabizliktan korunmak, kilo tansiyon seker kontrolu ve nicesi icin.