Bebeğimin yüzünde egzama var doktor 2 krem vermişti ama onlar fayda etmedi randavu aldım 10 gün sonra tekrar başka doktora gidicez ama bu süreçte hindistan yağı yada zeytinyağı sürebilirmiyim en azından nemli kalmasını sağlar yada doğal içerik olduğu için kremlerden daha iyi gelirmi ?