MujganisMom Kızlar merhabalar bir buçuk sene olacak bebek düşüneli herkes böyle belirlenen adet tarihi diye yazıyor bende manifestledim. Belki bir gün birimiz buraya hamileyim diye yazar diye. Bende yapayım dedim inşallah o tarihlerde mucizelerimizi öğreniriz ya. 🤲🏻🥹
kumsal__ MujganisMom benimde bat 15/16 5yil olcak inşallah bu ay banada isteyen herkesede nasip olur ♥️
ozlem_2727 MujganisMom benim bat 17 genelde de erken olurum ama yine de kafamda 20 diye kodladım yine de zaman geçmiyor stresten kafayı yicem resmen 🤣🤣
Fulya_6 MujganisMom benimde bat 22/23 6sinda yumurtladım 7sinde catladi. Zaten o günler üst üste bile değerlendirdik bilmeden 😄 inşallah tutmustur. 1-2-5-6-7 ilişki tarihleri 😄
Fatmanurr94 Benim bat 18 ama yinede sizin araniza katilim😍 Rabbim isteyen herkese nasip etsin Insallah💫 Bizde 6 aydir istiyoruz, nasip
MujganisMom Fatmanurr94 Ya çok teşekkür ederim katıldığınız için beklemek hem uzun sürüyor hem de çok sabırsız gerçekten Allah’ım kolaylıkla bu ay hepimize nasip eder inşallah sizin bir haftanız kalmış öğrenmeye. 🥹
Kahvedelisi Fatmanurr94 benim de bat 18 hiç bir belirti yok sadece göğüslerim ağrıyor dün kaset test yaptım negatif çıktı
MujganisMom babyiscomings Benim pik günüm takvime göre 7 - 8 Ocak gözüküyor değerlendirmeye de çalıştık fakat her ay böyle yaklaşık deniyoruz olmuyor takvimlere bakmaktan da moralim bozuldu artık.
Guzelgunlerrr babyiscomings canım benimde bat 20 bende bugün yumurtlama gördüm hayırlı haberler alırız inşallah😍
Fatmanurr94 MujganisMom tesekkür ederim Amin, beklemek gercekten cok zor ama elhamdullillah birtane oglum var 3 yasinda, Rabbim hic olmiyanlara daha erken nasip etsin Insallah. Kimsenin kucagi bos kalmasin❤️
Fatmanurr94 MujganisMom bende artik takvim takibi yapmiyorum, ama dediginiz gibi o yumurtlama haftasini degerlendiriyoruz.
MujganisMom Fatmanurr94 Amin inşallah çok teşekkür ederim bekliyoruz malesef başka elimizden bir şey gelmez artık o kadar alıştım ki tek çizgiyi görmeye geçen ay da test yapmadım hiç hep adetin gelmesini bekledim zaten olacağımdan emindim yine. Bu ay da bir ümidim yok ama nasip kısmet moralimi düşürmek istemiyorum bekliyorum sadece test yaptıkça daha da moralim bozuluyor çünkü. 😶
Esmeh Fatmanurr94 2. Çocuk daha mı zor oluyor acaba benim de 1 oğlum var 2. Yi istiyoruz ve bu ay yeni başladık şimdiden stres yapmaya başladım bile
MujganisMom Fatmanurr94 Aynen öyle ben bir yandan hastanede araştırılıyorum da yumurta kalitesine sperm kalitesine falan bakacaklar en son onlarda da bir sıkıntı yoksa rahim filmi çekilecek. Amh hormonum normal çıktı benimde sperm testine de gün verdiler.
MujganisMom Fatmanurr94 Bir buçuk senedir istiyoruz bir sıkıntı da gözükmüyor. Yok hacemat yaptırmadım en son rahim filmi çekilecek inşallah doktor öyle uygun gördü.
Fatmanurr94 Esmeh vallah bilmiyorum ama bizde öyle görünüyor. Ogluma 2inci ayinda hamile kalmistim. Ikinciyi 6 aydir bekliyoruz.
Sbrn78 MujganisMom sprem testi icin ürolojiyemi gittiniz acaba direk bakmıyorlarmı gün mü veriyorlar bizde baktırmak istiyoruzda
Fatmanurr94 Bugün isten sonra yinede bir unut kan verdim, Laborda. Aksama sonuc gelir. Adetime ama daha 8 gün var. Yumurtlamanin üzerinden 6 gün gecti. Internette, 6 gün sonra varsa cikar yaziyordu. Erken oldu ama merak iste🥺
MujganisMom Cimcime30 Hmm inşallah buraya yorum yazan herkes güzel haberlerle dönüş yapar ya çok istiyorum. 🤲🏻 🧡
MujganisMom ozlem_2727 Valla gelin bir de bana sorun evde tekim gün içinde uğraş bir şeyler buluyorum kendimi motive ediyorum ama belli bir zaman sonra pes ediyorum şuan yine o dönemdeyim ne yapacağımı bilmiyorum zaman nasıl geçecek onu da bilmiyorum ya yine böyle bir karamsarlaştım.