7+1 kalp atışını duymaya gittik ve duyduk da 🥰 ara ara lekelenme yaşıyorum dün de doktora gittim lekelenmem olduğu için hem kan sulandırıcı iğne hemde aspirin kullanıyorum buna bağlı olarak çok az kanama alanı oluşmuş hapı bırakıp iğneye devam edelim dedi hala azıcık lekelenme devam ediyor korkuyorum gerçi birkaç gün devam eder demişti ama 😑