Sare088 Merhaba arkadaşlar 3 haftalık hamileyim şu anda progestan fitil, progestan iğne, duphaston ve estrofem kullanıyorum 10 gün sonra kontrolümüz var acaba doktor keser mi ilaçları sizler ne zamana kadar kullandınız
Sare088 Mrvsmt2502 ben tüp bebek annesiyim ilk transferim tutmadı iğne ve duphaston vermedi doktor ama 2. transfere başlamadan duphaston ve iğne kullandım tuttu çok şükür ne zamana kadar kullanacağımı bilmiyorum