Auri Kızlar merhaba Ben hamileliğimi yeni öğrendim Beta verdim yanında progesteron da istemiş doktorum 19 çıktı Düşük mü sizce?
Reyhan07 Selam benimde 4 gün gecikmeyle 17.2 çıktı bana da düşük geldi ama arkadaşlar 2 günde 1 kan ver dedi artarsa sağlıklı dedi
Auri Reyhan07 yok benim betam son kan verdiğimde 291 çıktı 2 günde bir veriyorum Sırasıyla 20 89 291 beta Progesteron değerine emin olamadım
Auri Esrardc Aa sevindim Endişelendim de azıcık düşük mü diye Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah bebişinizi siz de🥹🥰
Esrardc Prmdemet hayır canım aşılamanın 11.günü daha sonra bakılmıyor zaten kese falan göründüğü için