Ozge1350 Mide bulantılarım geçmişti tekrar başladı kalıp sıkışması başladı en korkutan bu beni 🙄aşırı yorgunluk var güzel anneler siz nasılsınız 🫣ben çok kötü
Gamzecebecii Ozge1350 29+2 yim 27 de mide yanmalarım vardı bu zamana kadar artık onlar azaldı ama sorun çabuk doyuyorum ve çabuk acıkıyorum 😂ama hala günde sadece 2 öğün yiyorum 😅😅
seyma0661 Ozge1350 bugüne kadar prensesler gibiydim 30+4ten bildiriyorum çok fenayımmm az iş yapsam ayakta durup kendimi zorlasam belim çatlıyor. Sağ sola yatmaktan kemiklerim etlerim ağrıyor dünden beri felçli gibiyim tövbeler olsun 🤣 karnım aşırı büyümedi bende aşırı kilo almadım ama baya kötüyüm
Tazeanne74 Ozge1350 29+0 hic yürüyüş yapmasak bile yorgunluk ayak ağrılarım var başkada birseyim yok prenses gibi gidiyor 💓💓💓
Gamzecebecii Ozge1350 ben 6 kilo falan aldım ama burası kar kış kıyamet o yüzden yürüyemiyorum yürüseydim bu kadar bile almazdım 😂😂
Gamzecebecii Ozge1350 ya olabilir sıkma canını benim annem bana hamileyken 9 ay sonunda beni 650 gram doğurmuş hatta doktor benim için yaşamaz ölür falan demiş şimdi 184 boyunda 90 kiloyum önemli olan kilosu değil sağlıklı olması bence ben 1 kilo bile yokmuşum 🥹
Babynurse12 29+0 midem ağzımda gibi, karnımın üst kısmı sızlıyor ara sıra mideden mi zorlamaktan mı anlamadım 😅😅 sırt ağrılarım arttı youtubedaki egzersizleri yaptım dün devam ettirmek istiyorum 😊
Ozge1350 Gamzecebecii boşbos konuşup can sıkılıyorlar işte Canı veren Rabbim derdi millete düşüyor saflıkla kucağımıza alalım inşallah çok az kaldı 🤭🤭🤭🤭🤭🤭