Ben ilk gebelik öğrendim zaman idrarda enfeksiyon vardı tek kullanımlık toz verildi onu içmiştim son 1 haftadır kokulu şekilde sarı akıntı oluyor ama hemde fazla kokulu 32 haftalık oldum az önce baktığımda da bebegin suyu da sarımsı vs yazıyor korktum bebeğin suyu kokulu mu olurr yoksaa enfeksiyondan kaynaklı mıı bu kokulu sarı akıntı 😢