Merhabalar bu ay çok ümitliydim 3 test hayaleti çizgiydi 6 gün gecikme kan verdikten sonra hasta oldum 😕 bi çocuğum var kloöen be çatlatma iğnesi ile hamile kalmıştım çok şükür ozaman da eşimin sperm kalitesine bakılmıştı bu ay doktora gidicem sanırım yenşden başlıcam klomen tedavisine benım değerlerıme bakacak büyük ihtimalle ama eşime de bakar mı tekrar bu yoldan geçenler ikinci nasıldı oluyor bilgi verirmisiniz