Miranaliannesi Kızlar selam aranıza yeni katıldım , kan tahlili verdim hamilelik testim pozitif olduğu için 9783 normal mi ? Yüksek mi
petronix Miranaliannesi Kaç gun gecikmeyle kan verdiniz değerlerin çok iyi çıkmış kese bile görünür gitsen
Mrvsmt2502 Miranaliannesi hayırlı olsun normal değeriniz benimde regl günü 10 binden yüksekti tam değer yazılmamıştı
Miranaliannesi petronix öylemi çok sevindim 4-5 günlük gecikme sonucunda verdim . Geçen ay regliden sonra korunmadık zaten istiyorduk bende midem bulanınca şüphelendim