Basit kist tedavisi için doktorum Yasmin vermişti, normalde 24 günde gelen reglim 30 günde gelmeye başlamıştı normal bir düzene soktu sanırım ama kullandığım süre azdı, 3 ay kullan dedi ben 2 ay kullanıp bıraktım. İsterseniz başka bir doktora danışın farklı fikir almak her zaman iyidir :)