dünyada gittiğim en garip doktor kesinlikle gitmemelisiniz bi gun panikledim sans eseri new anadoluda yeni baslamıs gittim muayeneye son dakika okadar tatlı iyi güler yuzlu konustu ki benimle dedim ki artık hep bu doktora gelicem cok tatlı iyi biri ardından bi iki hafta sonra ikili test ve genetik test hakkında bişeyler sormak icin tekrar randevu oluşturdum ve gittim 10 gun icinde oldugu için ucretsizdi bana ilk muayenede istediğinizde gelin bakalım panik yapmayın normal diyen kadın muayene etmedi daha yeni muayene ettik dedi geri cevirdi sordugumuz sorulara bes karıs suratla cevap verdi bizim yanımızda muayene içindeyken sekreteri ile surekli sohbet etti yüzümüze bile bakmadı muayene etmedi iyide benim 10. gun içnde 2. kez gitme hakkım varken sen bunu nasıl geri cevirebilirrsin ki
şimdi gittiğim doktor okadar iyi ki 10 gun içindeki ikinci ucretsiz randevu hakkına mutlaka musait olursanız gelin diyor ve iciniz rahat etsin diyor sakın basak akayın onunden bile gecmeyin rezil bir doktor , ben internetten burada berbat yorumlar okumustum hakkında nasıl olabilir güler yuzlu cok tatlıydı dedim meğerse numaraymıs gercek yuzunu gostermiş oldu kendinizi psikolojinizi dusunuyorsanız gitmeyin