Gizemsli- Merhaba kızlar benim sulu akıntım vardı normalde haftaya kontrolüm ama dün eşimle gittim hastaneye bebeğe baktı doktor suyunda sorun yok bebek büyümüş sıkıntı yok dedi .11+2 olmuşuz . Usg kağıdında kalp atım 110 gibi bir değer yazıyor az mı sizce .
Hasret18ayaz Gizemsli- benimde 120 yazıyordu kaçıncı haftaydi hatırlamıyorum ama 10-11 olması lazım birdaki gittiğimde doktora sordum ultrasonda kaymıştır o esnada dedi evdede fetal doppler ile baktigimde şuan 150 civarında oluyor genel olarak
Berrakk39999 Gizemsli- bebeğin pozisyonuyla çok alakalı bir durum geçen hafta doktorum ölçtü hafif az geldi tekrar yerini ayarladı tam geldi o şekilde kalp atışı. Sizin de öyledir merak etmeyin
minikbebegim06 Gizemsli- belki bebek hareketi etmiştir o an cihaz kaymıştır aksi bir durum olsaydı söylerdi