Vlog1345 ben de 33+4 haftalık hamileyim, doktorum özellikle söyledi sırt üstü kesinlikle uyuma diye, çünkü bebek geliştiği için ana damarlara baskı yapıyor bu da anneye ve bebeğe giden kan dolaşımını engelliyor, ben de çok zorlanıyorum ama sırt üstü sadece bı iki dakika dinlenip tekrar pozisyon değiştiriyorum, çok ağrım olunca tutulunca da kalkıp evin içinde dolanıyorum, biraz da olsa iyi geliyor