Mrymatls Kızlar sabah nişanım geldi kanlıydı adet ağrısı gibi ağrım oluyor ama dayanabiliyorum sadece karnım ağrıyor kasılıyor gibi oluyor belim hep ağrıyor zaten sancı böyle mi oluyor nişanınız geldikten ne kadar süre sonra doğum yaptınız beni aydınlatın 😱😱
betul1- Mrymatls düzenli geldiğinde hastaneye gittiğimde 6 cm açılmam vardı evde sancı geldiğinde çömelip bekledim geçince kalktım sıcak duş iyi geliyor suyun gelirse bekleme git
GunesMerve23 Mrymatls halam da öyle Nisan gelmişti bı kaç saat sonra doktora gitti kontrole iki santim açılma varmış eve yolladılar sancin iki dakika da bir e düşünce gel demişti 6 saat sonra 2 dk da bire düştü hastaneye gittik bı kaç saat sonra da doğum oldu