Evett hanımlar sonunda vakit bulup yazabiliyorum 😊 öncelikle Rabbim isteyen herkese nasip etsin 🙏🏻 Benim hikayem cok uzun aslinda ama kisaca ozet gecmek gerekirse 1 dusuk 2 kurtaj (kalp atislari yoktu) yasadim sonrasinda cok tedavi oldum doktor doktor gezdim artik tamam herseyin hayirlisi dedigim zaman hamile oldugumu ogrendim beta degerlerim yukselip cikiyodu ama bebegim tutundu ve 28 ocak gecesi oglumu kucagima aldim 😊 27 sinde saat 11 gibi hafif adet agrim oldu 3 saatte bir ama cok hafifti sonra kasilma hissedince bi hastaneye gidelim baksinlar diye gittim canta felan almadan gittim hastaneye nst baglandi sancim cikti acikligima bakildi 3-4 cm acilman var seni birakmayiz dediler. Sonrasinda bebegin kalp atislari yukselince suyumu patlattilar ve acilmam cok hizli ilerledi hastaneye gittigimden 3 saat sonra dogumhaneye girdim 😊 sakın korkmayin sancilar oyle abartildigi gibi degil adet agrisinin biraz siddetlisini dusunun. Sadece dogumhanede uzun kaldim ebe 3 ikinmada gelicek dedi ama 1.30 saat surdu cunku ikinamadim onunda sebebi bebegin kordonu kisaymis gelememis artik tamam doguruyosun dedikleri zaman doktorum geldi oda biraz ugrastiktan sonra bebegim dogdu kesi atildi ne kadar oldugunu doktorum soylemedi bilmiyorum 😊 boyle öldüm bittim bi aci sanci degil hanimlar sakin korkmayin ve imkaniniz varsa pilates topunda bol bol ziplayin hurma yiyin ben gitmedende cikip hep zipladim belki onun katkisi 4-30 saatte hem sanci hem dogumum oldu karisik yazmis olabilirim kusura bakmayin anca firsat buldum 😄 merak ettiklerinizi bildigim kadariyla cevaplarim Rabbim herkese hayirli kolay dogumlar nasip etsin 🙏🏻
@GamzeTopluKk @Svl06