Kubra_dara34 rabiayy benimde yeni bitti kimyasal kanama Azda olsa lekelenme tarzında var 25 gün kanama gördüm korunmuyorum ama bebek düşünüyorum tekrar bakalım nasipse eğer canım
Susena rabiayy Ben de bu hafta kimyasal gebelik olduğunu öğrendim doktorum sıfırlanınca dedi ama çok yükselmemişti zaten ama düşüş yavaş oluyor o yüzden bende hala regl olmayı bekliyorum
Kubra_dara34 Miyosss değerlerinize baktırdınız mı 19 gün öncesi değerim 1000 di geçen pazartesi günü yaptırdım 225 acaba değerin 19 günde sıfırlanması gerekmezmiydi
rabiayy Kubra_dara34 canım benim düşük kanamam 7 gün sürdü. 1 hafta sonra betam sıfırlandı. 20 gün sonra da regl görüyorum şimdi. Regl sonrası yumurtlama olur herhalde diye düşünüyorum artık
Miyosss Kubra_dara34 yok canm sıfırlanması uzun sürüyor benim 180den sonra kanamam başladı sıfırlanması 1 ayı buldu neredeyse.
Kubra_dara34 rabiayy valla benim 1 aydır kanama var kimyasal ve geçmedi hâla 19 önce 1000 değerdi geçende yaptırdım 225 değer hamile mi kaldım sonrası yada hala kimyasal mi geçmedi anlamadım