Sonrasında dikişlerdeki şişlik ne zaman iniyor
Begumsen 4 ay oldu hala tam inmedi kabarıklık hala var
Begumsen Ben dikişlerim incelsin diye krem kullanıyorum
Canmoms3 6 aya toparlarsın merak etme daha yeni
Canmoms3 acı veya ağrı var mı hala peki hissiz mi
Begumsen evet sızlıyor ve ağrıyor hissizlik üst tarafta var dikiş yeri hissiz değil
Gokturkmom_ doktorumda iz kalmasın diye krem verdi onu kullanıyorum bende
Tam hatirlamiyorum ama 6 aylikken artik ince bi cizgiydi
Begumsen Düzenli kullanın şuan bile gözle görülür fark var 🫠 31gün oldu
Gokturkmom_ benimde 18 bugün 🙏🏻🌸