Aryayldz Rabiss0669 ben 2′liyi yaptıramadım gününü kaçırdım. 3′lüyü yaptırdım. Tam kesin sonuç için fetal test önerdiler istemedim.
aycicegiiii Yaptırdım. Normalde 2’li de bırakıyordum ben ama ense kalınlığı ölçülemeyince 3’lü bile yaptırdım. Haftaya da detaylı 🫠
Merve_kucuk Bebito007 Hastaneye göre değişiyor ☺️ Ben 11 haftalıkken yaptırdım doktorum bana 1 ay sonra gel hem cinsiyete de bakarız demişti. 16 haftalıkken gitmiştim ama cinsiyeti öğrenemedik 😂
ipos Yaptırdım ama sonra fetal de yaptırdım. Fetal yaptıracaksanız ikili yaptırmaya gerek yok bence fetal daha kapsamlı bir tarama testi.