17+0 çok pis hastayım ben de ve bu gebeliğimdeki ikinci ateşli hastalığım 😭 kendimi korkutmayıp sakin kalmaya çalışıyorum..
Öksürüğüme en iyi gelen şey 1 tk tereyağında 1 yk pekmezi ısıtıp sıcak sıcak içmek oldu. Aynı anda idrar yolu enfeksiyonu da olmuşum o neden doktorum antibiyotik yazdı bana artık. Geçmiş olsun inşallah hemen iyileşiriz