Acil yardım edin. 16 haftalık gebelikte 2 gündür sabahları adet olcakmışım gibi alt karın ağrısı ve soğuk terleme oluyo . Sanki her an adet olcakmışım gibi belirti var . Bunlar normal mi ? Doktora sorun demeyin, doktora ulaşmak zor devlet hastanesi ve soru sormak İÇİN bile randevu gerek zaten yüzüme bakmıyo. Bu ağrılar 2 gündür sabah oluyo. Normal mi yoksa acile başvuru yapayım mı ?