Kızlar kimyasal geçirdim kanamam biteli 20 gün oldu neredeyse. Bu sabah kanama oldu açık pembe kahverengi arası. Ama regle daha 10 gün gösteriyor takvimim. Böyle bir şey yaşayanınız oldu mu? Tekrar gebelik oluştu yerleşme kanaması mı yoksa regl mi olacağım. Ayy vücudum delirdi 😅