gozde-3535 Merhaba dr um kist oluşumuna benzeyen epey de büyük bişey gözlemlediğini söyledi, başına gelen var mı? İlerleyen süreçte o kist olumsuz etki yapmaz mı?
Lagaliballah gozde-3535 gebeligimin basinda 4 cm timdi doktor büyumesse bir sorun yaratmaz dedi şuan 11 haftaligim 2 bucuk cm me geriledi korkma bebek onu temizliyor cnm
Ayluff54 gozde-3535 Benimde ilk gebeligimde vardı hatta bebek ile beraber büyüdü 13 cm olmuştu en son doğumda alındı herhangi bi sorun olmadı içini ferah tut şuan 2. Gebeliğim ama kistim yok.
Aryayldz gozde-3535 Eltiminde hamilelik sürecinde tespit edildi. Herhangi bir sorun olmadı. Doğum esnasında kisti de temizlediler. Şuan gayet iyi.
gozde-3535 Daha yemiyim platformu kullanmayı çok iyi bilmiyorum, çok teşekkür ederim herkesi tek tek cevaplamak istedim ama takıldı yapamadım. İnşallah benim de bir sorun sıkıntı olmaz 😊 Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip eder inşallah 🙏🏻
LavinsMom gozde-3535 been. İki tane nur topu gibi kistim var. Onumuzdeki hafta kontrolum var bakalim ne durumdalar. Kendiliyinden gece de bilir. Gecmezse de dogumda alinacak dedi zaten. Sezaryen olacagim icin
Meltemanneolsun Benim sol tarafimda 4.5 cm kist yanında da 3 cm miyom var. Sezeryan ile alınır defi doktorum kist buyumezmis de miyom buyurmuş %60 larda falan. Sezeryan ile temizlerim ben hepsini dedi doktorum
Meltemanneolsun gozde-3535 korkma canım benim senelerdir var kist de miyom yeni olusmus ara sıra sancı yapar her gidişinde kontrol ediyor zaten doktor herhangi problemde müdahale ediyor. Bazen erken doğuma sebebiyet verebiliyormuş
gozde-3535 AybenYB hem miyom hem kiste benzeyen içi boş kese varmış rahim ağzına yakın. İnşallah bir sıkıntı olmaz
LavinsMom gozde-3535 merhaba doktora gitmistim 20 haftada kistlerimin ikisi de gitmis. Bu haftalara zaten gidiyor genelde dedi. haber vermek istedim. 🌸