Mryemm merhabalar bende şuan 13. Haftama yeni girdim, benimde en başından beri kahverengi bazen pembe lekelenmem oluyordu, bi hafta önce kırmızı parlak el ayası kadar kanamayla gittim drum vajinal muayne yaptı ve bebeğin eşi aşağıda dedi, biz zaten baştan beri leke gördüğüm için ilişki vs dikkat ediyorduk, kanamam hemen o gün içinde kesildi şimdi hiç gelmiyor Allaha şükür, bekliyorum yatıyorum yemek bile yapmıyorum sadece çorba kahvaltı vs için ayağa kalkıyorum 15. Haftada kontrolumuz var inşallah çıkar yukarı🥹