Merhaba kızlar. 39 haftalık hamileyim. Saat 4 de kaşıkları a ağrı girdi. Ara ara belime giriyordu yalnız saniyede geçiyordu belim. Bugun kasıklarıma giren ağrı 1 dakikaya yakın sürdü. Belime de vurunca duşa girdim çıktım. Hafifletti beni. Şimdi şiddetli şekilde kasıklarıma giriyor ara ara. Belime de adet sancısı başlangıcı gibi ağrı var. Nasıl takip edeceğim ağrılarımı Gerçek ağrı olup olmadığını