Merhabalar çalıştığım okulda su cicegi salgınından 1 2 sınıf kapandı. O sınıflara girmedim direkt bi temasim olmadı ama tedirgin oldum. Küçükken su cicegi geçirdim mi ya da aşısını oldum mu annem hatırlamıyor. Doktorum enfeksiyon doktoruna yönlendirdi bagisikligin var mı kan testi yapılıp bir bakılsın dedi umarım bagisikligim vardır. Hamilelik sürecinde su cicegi ile ilgili bir sıkıntı yaşayan oldu mu deneyimlerinizi lütfen paylaşır mısınız??