Asyam4316 bende kalbim de olan bi problemden kullanıyorum bir ay düzenli kullandım ve inanılmaz bir kanamam oldu doktorumla konuştum ve adetime bir hafta kala bırakmamı söyledi bu şekilde kontrol altına aldık şuan gebelik düşünüyorum bu yüzden içmiyorum aslında içsem iiy olacak ama gebeliğe engel olur diye kullanmıyorum 2 3 aydır