Merhaba ben çarşamba günü çatı muayenesi oldum. Ve sonrasında doktor kanaman olabilir korkma benim muayenemden kaynaklı dedi. O gun oldu. Perşembe günü gun içinde olmadı. Akşama dogru özür diliyorum bunun için ama taharet yapar iken peçeteye kahve damarımsı şeklinde geldi. Bugun uyandım. Kendiliğinden gelmiş. Gene kahve damarımsı leke muayene den mi?, Nişan mı?
Muayene den kaynaklı lekelenme bu kadar sürer mi?