Akşamdan beri bebek sürekli sağ tarafıma toplanıyor ve sağ tarafım ağrıyor acıyor uzanmaya çalışıyorum ama karın ağrısından yatamıyorum arada geçiyor bi süre sonra yine oluyor. 34+2 haftalığım sizce doktora gitmelimiyim, ayrıca sağ böbreğimde genişleme var ağrım ondan olabilir mi acaba bebek orda toplandığı için. Ve son olarak kasılma şikayetiyle gidildiğinde muayene nasıl oluyor bilgisi olan varmı ?