Balkan77 Uyuyamamak nefes alamamak bu sorunla nasıl başa çıkıyorsunuz hortlak gibi geziyorum artık uykusuzluktan maf oldum
Blueeberryy Balkan77 geceleri uyuyakiyorum wcye gitmekten 5 6 gibi sabaha karsi uyuyup oglen 12 ye dogru kalkiyorum nefes alamamak dediginiz benimde hamilelikte burnum hep tikali agzim ackkta uyuyorum 🥴
gulcineray Balkan77 geceleri iki saatte bi uyanip wc ye gidiyorum bende. Onun disinda uyudugumda cok derin uyuyorum ya cok uykum geliyor.
Rabia-T Balkan77 Aynı şekildeyim. Bende 38+1 im o kadar az uyuyorum ki. 2-3 saat belki. Burnum tıkanıyo,sıcak basıyo ,sonra da zaten tuvalet geliyo😄Bi de üstüne kedim var o geliyo mır mır mır. Kapatıcı sürmekten fenalık geldi. Zombi gibi dolaşıyorum
Balkan77 Blueeberryy 1 aydır hemen hemen perişan oldum ya ne oturabiliyorum ne yatabiliyorum ne uyuyabiliyorum gözaltlarım çöktü resmen çocuk doğmadan daha uykusuz kalmaya başladım 🙄 sen yine uyuyabiliyorsun ben onu da yapamıyorum 2 saatlik uykuylayım hep 😭
gulcineray Blueeberryy ayni bende bu sekildeyim salyalı uyaniyorum ilginc bi sekilde :) bu gebelik her halimi gosterdi ya
Blueeberryy Balkan77 cokmu buyudu karnin benim ilk buyudu ama 2.3. Gebeligi olanlarin daha fazla buyuyo genelde ben o kadar buyuk olmadigi halde zorlaniyorum donerken bide uyuyana kadar saga don sola dön 😂
Blueeberryy gulcineray evet bayadir geceleri ozellikte tikaniyo burnum gebelikten oluyomus neyse az kaldi az daha sabir 😂🥴🫣
Balkan77 gulcineray çok güzel bir duygu ama 3. Trimester sıkıntılı ☺️ kendimi tanıyamıyorum ☺️ eşim benden korkmaya başladı artık
Balkan77 Blueeberryy karnım büyük değil bildiğin top gibi ☺️ bünyem taşımıyor artık sanırım benim oğlan zıpır biraz durmuyor sürekli toplanıyor mideme doğru nefes alamıyorum ama her haliyle güzel ☺️
Balkan77 Rabia-T şimdiden böyleyiz bebişler doğunca bakalım ne olacaz ☺️ ay benim de kedim var o uyuyor ben sinirleniyorum ☺️ şu son 1 aydır sinirli ve öfkeliyim ☺️ evde huzur kalmayacak uykusuzluktan
Rabia-T Balkan77 En azından bebiş uyutmadı deriz😁şimdi boşu boşuna uykusuzluk çekiyoruz valla anlamadım
FNK 39+1 bende de aynı durumlar sürekli uyanıyorum ağzım da hep açık 😂 bu gece mesela 2 de karnımın ağrısına uyandım daha da uyuyamadım muhtemelen 6-7 gibi bayılırım
Balkan77 FNK geçecek inşallah bunlarda ☺️ diye kendimi avutuyorum hep düzelecez ☺️☺️ doğuma da az kaldı oda uyutmuyor sanırım korkuda var biraz bende açıkçası
FNK Balkan77 ister istemez insan neler olacak diye düşünüyor sürekli kendimizi dinliyoruz yoruyor tabi ama geçecek evet 🫶🏻 ama ben gerçekten hamilelikte bu kadar garip şeyler yaşandığını hiç tahmin etmiyordum şaşırttı 😅😅
Balkan77 FNK bende etmiyordum ☺️ ama yaşanıyormuş maalesef 9 ay boyunca içimizde büyüyen bizden biri var ☺️ kolay değil anne olmak demekki ☺️ sonucu güzel ve herşeye değer 💕
Balkan77 Rabia-T uyutmuyor zati ☺️ rabbim sağlıklı bir şekilde kucağımıza nasip etsin de bugünlerde geçecek inş ☺️ bugünlerimize şükürler olsun güzel anniş 🐣