ayalltsc Benim reglime 12 gün vardı ben öylesine test yaptım pozitif çıktı test yanlışmı acaba diye tekrar yaptım farklı markalardan 3-4 tane test hepsinde gözle görülür silik çizgi çıktı gittim kan verdim 0-5 arası değer çıktı şuan regl dönemindeyim ama daha olmadım bel ve kasık ağrılarım var ara sıra