CansuuBlogg benim açık kahve ile başladı kırmızıya döndü doktora gittiö bugün alttan muayene istemedim bebek için zararlı olduğuna inanıyorum ultrasondan baktı keseyi ve içinde bir yapılaşma gibi bir şey gördüğünü söyledi. İlac yazdı, bir hafta sonra kanama devam ederse tekrar git dedi.
Bir ebe ile de görüştüm, o da kanamanın normal olduğunu bazen bebeğin var olan kistleri miyomları patlattığını söyledi, ama gidecek olana da tutunacak olana da engel olunamaz da dendi. Ben allaha teslim oldum bekliyorum şuan