Nazo77 Üç gündür dipköşe temizlik yapıyorum.Eşim artık isyanda abartıyorsun dedi.Benim gibi olan var mı 😅 Normalde bu kadar iş yapsam belim kopar gram ağrı yok şükür.
minikbebegim06 Nazo77 gebe okulunda böyle bir enerji gelirse doğuma da az kaldıysa dinlenip kendinize vakit ayırın sonra doğumda yorgun düşüp ikinamayan bile oluyor ve doğumda zararını görüyoruz dediler
Pelinaltnl minikbebegim06 aşırı doğru yeni doğum yapmış biri olarak bende enerjime yenik düştüm doğum anında yorgun düştüm ebe karından bası uygulamak zorunda kaldi
minikbebegim06 Pelinaltnl yani bırakalım ev işleri vs kalsın bebeğin kanalda sıkışma durumu vs oluyor tam ikinma olmadığı için öyle demislerdi. Umarım bebekte siz de iyisinizdir 💐🥰