Kizlar 26 Kasım’da son regl gördüm reglden 11 gün önce hafif kanama yaşadım yerleşme olduğunu anladigim için 6 gün kala. Test yapmıştım silik çıktı 5 gün kalada kan verdim 16 ile gebe olduğunu öğrendim ayın 19 YDu 23 de tekrar verdim 154 cikti aynı yerde sağlık ocağında ayın 30 da birdaha verdim 1000 büyüktür çıktı en son o şimdi haftası bugünün girmesiyle 6 hafta 3 gün kese görünür mü bugün ilk kontrole gideceğim. İlerleme iyimi tekrar beta bakılır mi 🥺