Nessee34 Ronayib hepsi muhtemelen olculdu ama sormadım sadece doktorum ensa kalınlıgı normal olması gerektıgı gıbı demıstı
rumrum123 ben de bugün yaptırdım, tüm ölçümleri kağıt çıktısı olarak verdi, bir problem olmadığını söylediği için çok üstelemedim rakamları
Ronayib rumrum123 perinatoloji doktoru yaptı zaten bi anormallik yok dedi çok şükür ama ilk zamanlar başka perinatoloji doktoru ense kalınlığı var demişti ondan takıldı aklimda
kbra92 Ronayib kızlar bende 19 .haftadayim ayın 15.randevu bulabildim malesef 🌸 bu hafta gidicem insallah biraz zor olucak ama inşallah bir sıkıntı çıkmaz erken olmaz umarım serkinaj oldum dün biraz ağrılarım var hastanede yatıyorum umarım o zamana kadar çıkartırlar iyilesirim çok zor geçti ameliyat çünkü bir de doktor 2 ay yatmami söyledi tuvaletten tuvalete gidicekmisim riskli olduğu için erken doğum riskim hala devam ediyormuş çünkü bakalım Çarşamba nasil olucak
yagmur_17 Ronayib 21+5 denk geliyor günüm bu persembe gidecegim bende nasipse sende giderken yaptirdigin ikili uclu tarama testlerinide yaninda gotur istersen benim doktorum cikti olarak kalsin sende giderkende isterse verirsin demisti
Ronayib yagmur_17 çok şükür ikili taramamda risk çok düşük cıktı bisey yok ama bi doktorun laflarına taktım onun harici gittiğim perinatoloji öyle bir durum yok detaylida bebekte anormallik yok dedi