Kızlar bunu yaşayan var mı aranızda? Benim 2.gebeliğim ve ilk kızım hep bir tık geriden geliyordu ilk aylarda düzgün beslenememiştim ya da beslenmenin çok etki edeceğini düşünmemiştim. Bunda ise tam tersi beslenmeme dikkat ettim özellikle bu son haftalarda geceleri ceviz, muz, kakao tozlu süt (normal içemiyorum), soda, badem, kuru üzüm ne varsa yedim gündüzleri haşlanmış yumurta, kaşar vs pekmez içtim hafif kansızlığım da oldugu için aksam portakal suyu sıkıp pekmez katıp içtim. Yani hiç böyle bir şey olacağını düşünmedim tamamen hem kendi bedenim hem bebeğim gelişsin diye ona yarayacak ne varsa yedim. Doktora bir gittim evet kilo almış ama suyu da artmış. Doktorum fazla şekerli şeyler mi tükettin dedi. Dikkat edelim 38i görelim bari dedi. Yani internetten araştırdım neler neler yazıyor korktum açıkçası. Suyun erken gelmesi de denilmiş ki bu benim korkulu rüyam çünkü ilk kızımda da suyum geldi sancım gelmedi :( ne yapabilirim kızlar ne önerirsiniz suyu azaltmanın bir yolu var mı ?