14+5 olduk kızlar sizde nasıl gidiyor cinsiyeti belli oldu mu
Obirtazeanneee .
Obirtazeanneee ben öğrenemedim daha ya doktorlar ilgilenmiyo devlette
Obirtazeanneee 16 olduk bugün🫠
Obirtazeanneee 16+3 olduk
Üst
14+0 olduk bugün evet cinsiyetimizi öğrendik 🥰
haniferesko AA çok sevindim ya
Esrahediye aynen öyle ya erken diyorlar
Songulsevk maşallah ❤️