Doğum yaklaştığında herkesin bildiği bu sancı vs belirtiler dışında ne yaşadınız , çok fazla bilinmeyen belirti olarak ben mesela suan tuhaf hissediyorum sanki yarına kadar doğuracakmış gibi bir his ama sancı su gelmesi falan yok sadece his. Sizde de böyle oldu mu ya da belirti olarak tuhaf birşey yaşayan yada çevresindeki tecrübelerden duyan var mı paylaşır mısınız