Yolcu_26 Bu durumun bebeğe bir zararı olur mu normal de zaten heyecanlı hızlı aktif bir tipdim ama şimdi sakinlik Lazım diye düşünüyorum ama olmuyo bebeğe bisey olur mu diye korkuyorum
Yolcu_26 yeni_anne2 panik değil de böyle nasıl desem sakın olamıyorum çabuk sinirleniyorum sonra pişman oluyorum çocuğa bisey olur mu acaba diye korkuyorum insanlarla konuşurken özellikle kalabalık bir ortama girdigimde ne bilim hızlı hızlı konuşuyorum
cerengeredeli Bende de oluyor o. Soluk soluğa kalmış gibi oluyorum sıkışıyorum resmen. Başından beri böyle. Şuan 12 haftaligim
Tugceozturkk Yolcu_26 39+5 kendimi ifade edemiyormuş gibi oluyorum cümlem yarım kalıyor gibi nefes nefese kalıyorum biraz zor Bende kendimi ifade etmeyi severim İçten kendime sinirleniyroum 😂