Gultenakkoyun canım eğer özele gidiyorsan epidural istersin doğum sancılarını çekerken hissetmezsin ben çok yorulunca öyle yapmıştık 4cmden 8cm olana kadar ağrı hissetmedim uyudum dinlendim doğum yorucu biraz ama sonrasında ki rahatlık bebeğinle ilgilenebilme rahatlığı değer o an çekmeye. Dikiş oldu benim minik bir dikiş onun için iğne yaptığından heralde çıkış anında bir acı hissetmedim ben . Kendini hiç korkutma bedenin doğuma müsait yaratılmış olacak sen istesen de istemesen de ☺️ ben o kadar canı kıymetli biriyimdir ki ben bile doğurduysam herkes doğurur diyorum ben😅 inan ki sonrasında o anı defalarca hatırlıyorsun hatta özlüyorsun böyle duyulduğu gibi aşırı korkunç değil herkesin doğumu gfarklı tabi ki kötü tecrübeler yaşayanlar da vardır elbet ama doğum çok mucizevi çok güzel özel bir an😍 o yüzden kendinizi korkutmayın o anın güzelliğine odaklanın 👍