Alp2108ask doğumdan sonra sütun gelir niye gelmesin. Allah yarattığını rizkiyla gonderiyor çok şükür. Doğumdan önce göğüs kremi kullanmanı öneririm 36. Haftada baslayabilirsin lansinoh gayet iyi çatlak için. İlk emzirme süreci biraz acılı olabiliyor herhangi göğüs kremi surmye erken başlarsan senin için daha iyi olur. Bebek emdikce süt cogaliyor meme açısından emzirmek ten kaçınma hata olur. Bebek memeye alismadan emzik ve biberon vermemeni öneririm. Yoksa meme reddine sebep olur. Bir de süt çoğalması için protein ağırlıklı beslenmek ve rezene kimyon çayları çok çok faydais oluyor.