Silaozbay Asiye17 ben mersin şehir hastanesinde doğum yapmıştım eşi normalde kabul etmiyorlar ama biz yanımda kalacak kimsemiz yok dediğimiz için kabul etmişlerdi eğer eşinizi istiyorsanız böyle izin isteyebilirsiniz
Eda42_ Asiye17 Ben burada konya da olup şehir hastanesinde doğum yapan olabilir diye duydum ama tek kişilik oda olursa yada talep ederseniz diye ama daha detaylı orada ki çalışanlardan bilgi almak