İlk gebeligimde suyum ewde patladı uyurken sonra ishal oldum hastaneye gittigmde acikligim 1 cm di 5 saat çektiğim sancı sonucu doğum yaptım. 2. Gebeligmde nişanım geldi doktora haber verdim hemen gel dedi ama hiç ecele etmedim duşumu aldım hastaneye götüreceklerimi ayarladım cocugumu hazırladım hastanenin yolunu tuttum gittigmde 7 cm acilmam vardı onuda 1 saat geçmeden doğurdum sadece panik yapmayın herhangi bişey gördüğünüzde sakinliginizi koruyun sağlıkla gelsin bebisiniz