Sedenn Arkadaşım ikinci adı olarak mahkemede Masal yazdirmişti ve heryerde onu kullandi ilerleyen yaşta cocuksu bulduğu için kullanmak istemediğini dile getirdi tekrar başa sardı bence ileriki dönemi düşünerek isim koyulmali, Umay diyorum o sebepten 💓