Nagihan1 35+5 haftalık hamileyim yaklaşık 1 haftadır belimde ve genital bölgem de çok agrım vardi baskı yapıyodur yalancı sancıdır diye doktora gitmedim bugün daha şiddetli olunca dayanamayip hastaneye gittim. Aslında dönmüştür o yuzden baskı yapiyodur diye düsündum ve bebeğim hala dönmemiş kanalada inmemiş. Doktorum ultrasonla bakar bakmaz bebek ters 2 hafta sonra sezeryan için görüşelim dedi. Daha vaktimin olduğunu ve erken olduğunu söyledim risk vs falan bi ton sey soyledi. Ağrım var diye serum taktılar nst ye bağlandım ve her ihtimale karşı ciğer geliştirici iğne yapıldı. Hemşire yarın gel tekrar iğne yapıcaz dedi. Doktorla telefonda görüştüler iyiyse eve gitsin kötüyse bu gece yatış yapsın dedi. Görüşmek için yanına gittiğimde de odada yoktu. Bi sinirle ciktik hastaneden. Şimdi ben neden hastaneye gittim neden ağrım var neden olmadik zamanda sezeryan için bu kadar israr etti anlamadım. Yanlıs anlasılmasın sezeryana asla karsı degilim bebegim icin hangisi iyi olucaksa o olsun sadece bu kadar agrinin sizinin ustune sezeryan konusunu ustune basa basa soylemesi sinirimi bozdu. Basına daha once boyle bisey gelen var mı? Sizden ricam istanbulda onerebileceginiz doktor varmı. Ozel devlet farketmez. Bugun doktorumun tavirlarindan cok rahatsiz oldum degistirmeyi dusunuyorum☹☹
bulutunannesi33 Nagihan1 cnm u haftadan snra donmesı ck zor dıye sezeryan olmasını onermısdır cnku yerındaraldı ıyıce donememe ıhtımalı yuksek
worin canim 35+3 de benim bebis de makat gelisti, 36+4 de dönmüstü, inşikak suresini oku, bebek kasılıp nefes darlığı geçirdiğin zaman da ayağa kalk karnını okşa bebeğinle mutlaka konuşş dönecektir... bide kedi duruşunda dur gün içerisinde 4-5 dk